Panaszkezelési rendszer
Minőségirányítási rendszerünk kidolgozásával arra törekszünk, hogy az ügyfelek igényeit maximálisan kielégítsük, számukra minőségi oktatást nyújtsunk.
Az ügyvezető a képzés indításakor megtartott tájékoztatón ismerteti a hallgatókkal, hogy az esetlegesen felmerülő problémájukkal elsődlegesen, közvetlenül külső munkatársunkhoz forduljanak. Amennyiben külső munkatársunk a felmerült problémát saját hatáskörében meg tudja oldani, köteles a szükséges intézkedést végrehajtani.
Társaságunk minden munkatársának kötelessége:
- a tudomására jutott információt bizalmasan kezelni,
- a panaszokat korrektül és előítéletektől mentesen kezelni,
- jelezni a problémát az ügyvezető felé,
- megszüntetésére vonatkozó javaslatokat tennni,
- törekedni a kompromisszum kialakítására.
Amennyiben az ügyvezető nem látja megalapozottnak a panaszt, tájékoztatja a hallgatót a további jogorvoslati lehetőségekről.Amennyiben a külső munkatárs saját hatáskörében eljárva nem tudja megoldani a problémát, azt a hallgató írásban benyújthatja az ügyvezető felé. Az ügyvezető kivizsgálja a felmerült problémát. Intézkedéséről, döntéséről a hallgatót írásban értesíti 30 napon belül.
A belső munkatársak figyelemmel kísérik a kifüggesztett "panaszkönyvet" is. Amennyiben bejegyzést észlelnek, gondoskodnak a bejelentő első példányának az önkormányzat illetékes szakigazgatási szervéhez való eljuttatásáról.